OstoskoriKassalleOma tili

Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen

1.1.Tilauksen tekeminen verkkokaupassa ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä rekisteröitävän asiakkaan tulee:
a) Rekisteröityä asiakkaana Incastore:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Incastore:n rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä
c) Asiakas sitoutuu antamaan oikeat tiedot.
1.2. Asiakkaan tulee noudattaa tarkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.


2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakas sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Incastore on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Tilaus peruutetaan olemalla meihin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Asiakkaan tilauksen tekemisen jälkeen ei Incastore:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja, lukuun ottamatta selkeitä virheitä.


3. Hinnat

3.1. Voimassaoleva hinta on hinta näkyy verkkokaupan hinnastossa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR) ja pääsääntöisesti sama hinta on voimassa myös myymälässämme. Incastore pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin selvissä hinnoittelu virheissä.
3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut.


4. Toimitus

4.1.Varastossamme olevat tuotteet ovat heti noudettavissa myymälästämme. Lähetettävät tuotteet ovat asiakkaalla 1-2 työpäivän kuluessa ja ennen kello 14 tehdyt tilaukset pääsääntöisesti ehtivät saman päivän lähetykseen
4.2 Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Incastore toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
4.3 Mikäli asiakas ostaa tuotteita, joille on ilmoitettu eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.4 Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti Suomen Postin välityksellä, ellei muuta erikseen sovita.


5. Takuu

5.1 Kaikki verkkokaupan tuotteet ovat niiden virallisilta maahantuojilta tai tukkureilta. Tuotteilla on siis aina maahantuojan ja/tai valmistajan myöntämä takuu. Takuuaika vaihtelee tuote- ja valmistajakohtaisesti, ollen pääsääntöisesti 12 kk tai enemmän. Tuotteen takuuajan selvittämiseksi voitte olla yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse.


6. Maksuehdot

6.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Ennakkomaksu käyttäen verkkopankkia. Maksusuorituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämmä tilauksen niin pian kuin mahdollista. Verkkopankki maksu onnistuu Nordea, Osuuspankin ja Sampopankin, Handelsbankenin, Tapiolan, Ålandsbankenin, S-Pankin, Aktian, Säästöpankin, Paikallisosuuspankkien ja Nooa Säästöpankin verkkopankeissa.
b) Luottokortilla. Hyväksymme Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard -kortit. Luottokortilla maksettaessa veloitamme 1.35 % provision laskun loppusummasta.
c) Collector lasku ja osamaksu. Collector laskun eräpäivä on ostoa seuraavan kuukauden viimeinen päivä. Osamaksua vaihtoehdossa kuukausittaiset maksut ovat 1/24 osa jäljellä olevasta velasta tai vähintään 10 €. Osamaksupalvelun korko on 1.71% / kk ja ilmoitusmaksu on 3€ / lasku. Collector-laskun tai osamaksun käytöstä veloitamme 3 % provision laskun loppusummasta.
d) Klarna osamaksu. Kun ostoksien loppusumma ylittää 100 € on asiakkaalla valittavana osamaksu kiinteällä kuukausimaksulla. Tällöin kuukausittain maksettava summa ja osamaksupalvelun korko määräytyy valitun maksuajan perusteella. Maksuajan ovat 3, 6, 12, 24 tai 36 kuukautta. Osamaksupalvelun laskutusmaksu on 3,95 €.
e) Ennakkomaksu tilisiirtona. Tilausvahvistuksen mukana saat maksutiedot tilisiirtoa varten. Maksusuorituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen niin pian kuin se on mahdollista. Maksun suuruus selviää lähettämästämme tilausvahvistuksesta. Jos tilausta ei makseta 14 päivän kuluessa tilaus perutaan, eikä se ole enää voimassa.
f) Postiennakko ja Bussiennakko. Maksu suoritetaan postikonttorissa tai mathauollon toimipisteessä lähetystä noudettaessa. Lähetys luovutetaan kuluttajalle maksua vastaan. Mikäli kuluttaja haluaa tilauksen postiennakolla, tulee asiasta mainita tilausta tehdessä. Tällöin asiakas maksaa postiennakosta aiheutuvat kulut.
g) Laskutuksena. Yritykset voivat tilata tuotteita laskulla.
h) Maksu noudettaessa. Verkkokaupassa tehdyn tilauksen voi noutaa myymälästämme, jossa hyväksymme maksutavoiksi käteisen ja yleisimmät pankki- ja luottokortit
i) Alle 15-vuotialla tulee olla huoltajan lupa ostokseen.
j) 15-18 tulee olla huoltajan lupa, silloin kuin ei ole kyse hänen omalla työllään hankkimista varoista.


7. Palautukset

7.1. Asiakkaalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Jos palautettava tuote ei ole enää virheetön, eli tuote ei ole enää myyntikuntoinen normaalilla hinnalla, Incastore:lla on oikeus pienentää palautettavaa rahasummaa tuotteen arvon pudotuksen verran.
7.2. Asiakkaan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)incastore.fi ENNEN tuotteen palauttamista. Asiakas voi palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Inca Systems Oy, Elektroniikkatie 3, 90590 OULU
7.3 Yrityksien ja yhteisöjen palautusoikeus on rajoitetumpi. Yrityksen palautus mahdollisuuksista tulee tiedustella etukäteen Incastoren asiakaspalvelusta. Mahdollisen palautuksen yhteydessä yrityksiltä peritään postikulut.


8. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

8.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiata vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.


9. Reklamaatio

9.1. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta kohtuullisen ajan kuluessa Incastore:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu(at)incastore.fi tai postitse osoitteeseen Inca Systems Oy, Elektroniikkatie 3, 90590 OULU. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Incastore:n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6.2). Palauttaminen tapahtuu reklamoinnin jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Incastore palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.


10. Ylivoimainen este (Force majeure)

10.1. Incastore ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Incastore:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Incastore:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


11. Riitojen ratkaisu

11.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
11.2 Mahdolliset sovittamattomat erimielisyydet ratkaistaan Oulun käräjäoikeudessa.


Jatka

Copyright © 2019 www.incastore.fi
Hallituskatu 11
90100 Oulu